Coșul este gol!

Garantia produselor

Garanția produselor

Pentru orice produs vândut și livrat de noi beneficiezi de certificat de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor/ furnizorilor.

Produse cu certificat de garanție emis de producător

Pentru o parte dintre produsele vândute de noi vei primi certificat de garanție emis de producător sau distribuitor în format tipărit. Acesta poate fi găsit în cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Păstrează certificatul ca să poți beneficia de garanție, dacă va fi nevoie.

Dacă produsul se defectează în perioada de garanție, reparația îți este asigurată de rețeaua de service autorizat a producătorului/ distribuitorului, în centrele specificate în certificatu lde garanție primit de către tine. Trebuie doar să duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat, iar aceștia vor prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.

Condițiile de acordare a garanțiilor pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale fiecărui producător, la nivel național.

Produse cu certificat de garanție emis de importator

Orice produs trimis în service trebuie sa fie însoțit, obligatoriu, de: ambalajul original, accesoriile cu care a fost livrat, copie a certificatului de garanție și/sau o copie a facturii.

Pe spatele copiei garanției vor fi menționate datele de contact ale clientului (Nume, Prenume, Adresă și Număr de telefon), cât și motivul trimiterii produsului în service.

Termenul de rezolvare al unei garanții poate varia de la 1 până la 15 zile lucrătoare.

Furnizorul își rezervă dreptul de a refuza primirea produselor în service, în cazul în care acestea se află în unul sau mai multe din următoarele cazuri:

  • neprezentarea certificatului de garanție din diverse motive (pierdere, înstrăinare etc.);
  • prezentarea produsului la intrarea in service fără a fi însoțit de un document în care este specificat defectul reclamat și datele de contact ale beneficiarului;
  • lipsa unuia din accesoriile cu care a fost livrat produsul;
  • deteriorarea sau lipsa etichetelor, respectiv a sigiliilor produsului;
  • produsul a suferit modificări sau reparații de către persoane neautorizate;
  • produsul a fost deteriorat datorita manipulării necorespunzătoare.

Excepții ce nu constituie obiectul garanției:

  • firma nu are obligația de a repara, reinstala sau restaura softurile și programele preinstalate;
  • produsele tip consumabile;
  • produse ce au suferit deteriorări sau modificări în mod voit sau în urma neatenției beneficiarului;
  • produse avariate în urma unor calamitați naturale sau accidente;
  • produsele ce au suferit deteriorări de soft în urma neatenției utilizatorului.

Atenție!

În cazul în care nu ai primit certificatul de garanție pe email sau tipărit, în cutie, te rugăm să ne anunți în cel mult 72 ore de la primirea produsului.

Returnări

În cazul în care ai o problemă cu vreun produs comandat și livrat de  noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, ai posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare, unde vei putea să ne furnizezi orice detalii despre produsul tău, motivul returnării și orice posibile probleme.

 Acest formular trebuie să fie completat în întregime, iar noi îți vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare și orice detalii ai nevoie. 

Abonează-te la newsletter și stai conectat la ultimele promoții